سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: به برکت خون شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب و فداکاری جانبازان و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ویژه و بالایی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروزه جایگاه قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین ‌الملل از اهمیت خاصی برخوردار است به حدی که در تصمیمات منطقه و جهان نقش به‌سزایی دارد.وی گفت: همان‌گونه که دشمنان جمهوری اسلامی در حال تزریق یاس و ناامیدی به جامعه هستند ما وظیفه داریم با اقدامات به موقع علاوه بر خنثی‌سازی این ترفندها، در جامعه امید و نشاط ایجاد کنیم.

غبارروبی بقاع متبرکه در دهه فجر در سطح کشور

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نخستین روز آغاز دهه فجر مصادف -دوازدهم بهمن- پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در همه بقاع متبرکه و امکان مذهبی برافراشته خواهد شد.غبارروبی بقاع شاخص در سطح کشور، برگزاری جشن امید در ۶۳۰ بقعه شاخص، پاسخ به سوالات شرعی و دینی توسط روحانیون اعزامی، برقراری محافل قرآنی با حضور قاریان شاخص بین المللی، برپایی پایگاه‌های سلامت، نمایشگاه شمیم خدمت، اعزام روحانیون به نقاط مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: امسال ۱۶۸ روحانی از استان قم و ۳۷۰ روحانی دیگر از سطح کشور به نقاط مختلف اعزام شده اند، روحانیون اعزامی عهده‌دار امور تبلیغاتی و پاسخ به سواالات شرعی مردم هستند.

توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در سطح کشور در سال ۱۴۰۲

عادل با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۵۳ مورد جهیزیه نیز تهیه و به زوج‌های جوان نیازمند ارائه شده است، ادامه داد: در بحث ارائه توزیع بسته‌های حمایتی فردا در اولین روز از دهه فجر توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در سطح کشور آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۷ هزار و ۵۸۱ بسته معیشتی به نیازمندان کشور اهدا شده است، ادامه داد: در این ایام قاریان بین المللی قرآن کریم در ۱۷۵ بقعه شاخص کشور به اجرای برنامه های قرآنی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه توضیح داد: خیمه‌های فرهنگی انقلاب در ۱۰۰ بقعه شاخص در مناطق مختلف کشور دایر می شوند تا به ارائه دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه اقدام کنند،نمایشگاه‌های این ایام تنها برای ارائه بخشی از فعالیت‌های این سازمان و آشنایی هر چه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در این عرصه است.

  • منبع خبر : ایرنا