رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشمر گفت: نخستین مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم در شهرستان کاشمر راه اندازی می شود.

حجت الاسلام حسین نیساری گفت: با عنایت و تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع حفظ قرآن کریم و دستور معظم له مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، برای نخستین بار در شهرستان کاشمر مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم راه اندازی می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم با همت اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از با حمایت موقوفات قرآنی و مشارکت آستان مقدس امام زاده سید حمزه(ع) کاشمر و موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن الحجج مشهد مقدس راه اندازی می شود.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه کاشمر با بیان اینکه در این مدرسه قرآن آموزان طی مدت یک سال موفق به حفظ قرآن کریم می شوند افزود: اساتید این دوره از چهره های ملی و بین المللی حفظ و قرائت قرآن می باشند.

وی با اشاره به اینکه دوره حفظ قرآن کریم در مدرسه شبانه روزی به صورت رایگان به همراه اسکان، تغذیه و خدمات آموزشی می باشد، تصریح کرد: این مدرسه شبانه روزی ویژه برادران ۱۳ تا ۲۳ سال در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) ایجاد می شود و علاقه مندان می توانند تا ۱۵ خرداد ماه در سایت samenoon.com ثبت نام نمایند.

رئیس اوقاف کاشمر با بیان اینکه قرآن آموزان پس از ثبت نام در آزمون ورودی شرکت می کنند، گفت: اولویت با قرآن آموزان بومی منطقه ترشیر شامل شهرستان های کاشمر، دهسرخ، خلیل آباد و بردسکن می باشد.