دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزازش پایگاه خبری زیارت نیوز، محسن هوشمند اظهار کرد: مهلت اولیه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شده بود که با توجه به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره این مهلت یک ماه تمدید شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای متعددی که در ماه مبارک رمضان حول محور بارگاه منور رضوی و سیره امام رضا(ع) رقم می‌خورد، ادامه داد: بر این اساس شرکت‌کنندگان در جشنواره در طول ماه مبارک رمضان و تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای ارسال آثار خود به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصت خواهند داشت.

هوشمند تصریح کرد: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در هشت بخش رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و بین‌الملل برگزار می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف، نذر و خدمت رضوی محورهای موضوعی آثار مورد قبول در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) است، افزود: علاوه بر این محصولات رسانه‌ای مرتبط با ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان خادم امام رضا(ع) نیز یکی از موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفه‌ای رسانه های گروهی، عموم علاقه‌مندانی که در بستر فضای مجازی به تولید و نشر محتوا در خصوص محورهای موضوعی مرتبط با جشنواره می‌پردازند، می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) وی اضافه کرد: جزئیات بیشتر درباره بخش های مختلف جشنواره و همچنین شیوه ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی mediafest.razavi.ir ارائه شده است.