رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، محمد پهلوان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد خدمات سطح یک را به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در سطح شهر مشهد ارائه می‌دهند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ۱۰ مرکز شامل مرکز سلامت آب و برق، مرکز سلامت شهرک لشکر، مرکز سلامت وحدت، درمانگاه پنجتن، درمانگاه طبرسی، درمانگاه رضوان، مرکز سلامت احمدی، درمانگاه شریف، درمانگاه آرین و مرکز سلامت امام علی (ع) به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعین خدمات رسانی می‌کنند و سایر مراکز مشهد نیز از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ و برخی مراکز نیز تا ساعت ۲۴ فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۰ مرکز در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌دهند.

پهلوان با بیان این‌که تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در آمادگی کامل هستند، تأکید کرد: عموم مردم در صورت ابتلاء به علائم بیماری در مرحله نخست ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه مراجعه کنند.

  • منبع خبر : مهر