تولیت آستان قدس رضوی نسبت به بهبود و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران در ایام نوروز تأکید و گفت: مسئولان آستان قدس باید مطالبه گر مشکلات زائران از مسئولان شهری و استانی باشند.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز،  حجت‌الاسلام احمد مروی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، اظهارداشت: موضوعاتی همچون اسکان، پارکینگ و حمل‌ونقل عمومی ازجمله مطالبات زائران است و آستان قدس نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد، الحمدالله تلاش، همکاری و تعامل بسیار خوبی برای رفع مشکلات در میان تمام مسئولان استان وجود دارد.

وی خواستار آمادگی کامل تمام بخش‌ها برای خدمت رسانی شایسته و میزبانی به بهترین نحو از زائران در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، تبلیغی، رفاهی در حرم مطهر شد.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: در برنامه‌های نوروزی حرم مطهر باید اثربخشی زیارت و ظهور بروز آثار معرفتی آن در ارتقای معرفت دینی زائران در راستای تحقق «زیارت متعالی» موردتوجه قرار گیرد.

مروی از برنامه‌ریزی میان‌مدت برای توسعه زائرسرای آستان قدس با توجه به نزدیکی به حرم مطهر خبر داد و بیان کرد: فضا آرایی حرم مطهر در ایام نوروز باید به صورتی شایسته برای ایجاد نشاط و شادابی در زائران صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر در ایام نوروز ضروری است، گفت: باید مراقب بود گرفتار عادی و ساده‌انگاری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نشویم، اعمال نظارت‌های جدی و دقیق در این زمینه در حرم مطهر برای حفظ سلامت زائران الزامی است.

  • منبع خبر : آستان نیوز