مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که روزانه ۵۰۰ هزار زائر در حرم مطهر رضوی حضور دارند، آستان قدس تامین رفاه حال زائران را بر خود لازم می داند.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، محمدمهدی خیرجو گفت: با توجه به رویکرد زائر محور آستان قدس رضوی و حضور سالانه تعداد زیاد زائر، آستان قدس رضوی در تدارک و خواهان میزبانی شایسته از زائران است.

او گفت: براساس آمار استانداری خراسان رضوی، در ایام محرم و صفر میزبان ۷/۳ میلیون زائر بوده‌ایم. همچنین پیش از شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز تا ۷میلیون زائر مشرف به زیارت شده‌اند . 

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ۷۰ درصد از مسافران شهر مشهد زائر حرم مطهر رضوی و ۳۰ درصد از مسافران، شاغلان، دانشجویان و … هستند؛ همچنین در ایام خاص ۹۰ درصد از مسافران شهر مشهد زائر امام رضا (ع) هستند که آستان قدس با رویکرد زائر محور سعی بر میزبانی شایسته از زائران دارد.

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: زائران، مهمان امام هشتم (ع) هستند و ما میزبان آن‌ها هستیم و از میزبانی لذت می‌بریم. همچنین تمام خدام سعی بر حفظ کرامت و آرامش زائران دارند و در کیفیت این امر، نژاد، ثروت، جنسیت و … تأثیرگذار نیست.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان