رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ایران تنها کشور برگزار کننده مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جهان اسلام در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: با توجه به جایگاه والای کلام الهی و لزوم توجه هر چه بیشتر جامعه به این مهم و ترویج مسایل قرآنی در سال آینده از بیش از هشت هزار بقاع متبرکه برای ترویج فرهنگ قرآنی بهره مند خواهیم شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان امر در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور افزود: قرآن ضیافت ویژه الهی برای به کمال رسیدن انسان است زیرا به هر میزان که قرآن تلاوت کرده و به آیات آن عمل کنیم جایگاه بالاتری در بهشت خواهیم داشت.

خاموشی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسیر قرآن قدم بر می‌داشت، خاطرنشان کرد: انس با قرآن سبب عاقبت به خیری انسان شده و برکات زیادی در دنیا و آخرت نصیب انسان خواهد کرد.

آیین اختتامیه سی و هشتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شرکت ۶۲ نماینده از ۲۹ کشور جهان اسلام در حوزه هنری برگزار می‌شود.