استاندار خراسان رضوی گفت: تمام بخش‌های استان باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران در ایام نوروز را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: شاهد هستیم با وجود همه مشکلات موجود نیروهای انتظامی توانسته‌اند در مسیر حفظ امنیت جامعه گام‌های موثری بردارند. امنیت حاصل هم‌افزایی و تعامل همه ارکان مسئول است و یک موضوع استراتژیک محسوب می‌شود.

وی گفت: حفظ امنیت عمومی موجب تامین امنیت روانی جامعه می‌شود. نیروی انتظامی نقش موثری در فرایند اقتصادی دارد و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب جلوگیری از اختلال اقتصادی می‌شود. نیروی انتظامی با نگاه ارتقایی و رو به جلو باید گام بردارد و عوامل مخل امنیت را برطرف نماید.

نظری با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کار قرارگاهی یعنی اقدام عملیاتی چرا که با پشت میز نشستن کارها پیش نمی‌رود و باید در میانه میدان حاضر بود. انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیش رفتن همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد حجم بالایی از حضور زائران در خراسان رضوی باشیم؛ لذا باید تمام بخش‌های استان آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب از این عزیزان را داشته باشند.