رییس کمیسیون زیارت، گردشگری و جوانان شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی به افرادی که بوم گردی را در روستاهای این استان راه‌ اندازی کنند، پرداخت می‌شود.

دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی خراسان رضوی نیز در این اجلاس گفت: طبق جلسات با مسوولان مربوطه، مصوب شد که سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان نسبت به ارسال گزارش ماهانه و ۶ ماهه طبق دستورالعمل اجرایی به شورای اسلامی استان اهتمام ورزند.

حیدرعلی غنچه‌ای افزود: همچنین مصوب شد سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی نسبت به راه اندازی کمیته حسابرسی داخلی با همکاری شورای اسلامی استان اقدام و ملاحظات لازم را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اصلاح متمم بودجه سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: کل اعتباری پیش بینی شده، ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود که با اعتباراتی که به صورت متمرکز از طریق خود شورای عالی استان ها برای حقوق و مزایا به صورت مستقیم پرداخت می شود، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پیشنهاد داده شد، همچنین وصولی از محل درآمدهای غیر نقدی از طریق کمک‌های شهرداری‌ها، سازمان‌ها و نهادها ۴۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

  • منبع خبر : ایرنا