جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به موج سوم سفر به مشهد از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۱۸ هزار مسافر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۱۵ نفر به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد ۸ میلیون و ۸۲۰ هزار و۷۲۶ نفر با وسایل حمل‌ونقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‎‌اند.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: هم‎چنین تعداد ۷۴۷ هزار و ۹۸۴ نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای، ۵۴۳ هزار و ۴۷ نفر از طریق راه‌آهن، ۳۰۶ هزار و ۵۵۸ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهدالرضا(ع) مشرف شده‌اند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه در خراسان رضوی برای میزبانی زائران و مسافران در موج چهارم سفر آمادگی کامل وجود دارد، گفت: موج سوم سفر به خراسان رضوی به پایان رسیده و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات این ایام با موج چهارم سفر مواجه خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی تصریح کرد: تدارک لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران فراهم است و قرارگاه و ستاد خدمات سفر استان و شهرستان‌ها همچنان فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.