سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: صنعت گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و گردشگر به عنوان یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی شهر است.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز،مرتضی گواهی با بیان این خبر اظهار کرد: تاکنون اقدامات ارزنده‌ای در جهت پیشبرد اهداف سازمانی در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری برای توسعه اقتصاد پایدار انجام شده است.

وی با اشاره به روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری در جهت توسعه اقتصاد پایدار افزود: در حال حاضر پروژه‌ها با محوریت توسعه گردشگری و ماندگاری زائر مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری باعث پویای و تحرک شهر می‌شود و برای دستیابی به این مهم نیازمند مشارکت فعال همه سازمان‌ها هستیم.

قاسم زوکی نژاد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در ادامه گفت: افق‌های روشنی را برای آینده شرکت گردشگری شهرداری مشهد متصور هستم و معتقدم توسعه صنعت گردشگری می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهر شود و در همین راستا معاونت مالی وپشتیبانی آماده همکاری در این زمینه است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی از تلاش‌های شرکت در روند پیشرفت اقدامات گردشگری و بهبود صنعت گردشگری در شهر مشهد تقدیر کرد و ادامه داد: همکاری و هماهنگی بین شرکت توسعه گردشگری و شهرداری برای تحقق اهداف زیارتی و گردشگری برای زائرین و مجاورین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) امری بسیار ارزنده و ضروری است که قطعا نتایج مثبت آن برای شهروندان را شاهد خواهیم بود.

  • منبع خبر : ایسنا