دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: در 24 ساعت گذشته، 14 هزار و 487 زائر توسط 499 سرویس از مرزهای 6 گانه به مقصد تهران منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، مهدی قلی‌زاده، رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دبیر ستاد اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در تشریح آخرین آمار سفر زائران اربعین ۱۴۰۲ اظهار کرد: در روز گذشته مورخ ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ مجموعا ۱۱ هزار و ۷۲۹ زائر توسط ۶۰۹ سرویس از مبدا تهران به مرزهای ۶ گانه منتقل شدند.

وی در رابطه با آمار بازگشت زائران به تهران نیز خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هزار و ۴۸۷ زائر توسط 499 سرویس از مرزهای ۶ گانه به مقصد تهران منتقل شدند که بیش از ۱۲ هزار ۳۴۲ زائر نیز از مهران به تهران منتقل شدند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران همچنین تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده برای رانندگانی که در طرح اربعین و در مسیرهای مرزهای شش‌گانه تردد داشته‌اند، روغن موتور به قیمت دولتی تخصیص و تحویل می‌شود. 

قلی‌زاده افزود: رانندگان واحد شرایط در اسرع وقت به دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران مستقر در ترمینال غرب مراجعه کنند.

  • منبع خبر : فارس