رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام بنا بر آمار اعلام شده، ۳ میلیون نفر از اماکن فرهنگی، گردشگری و موزه‌ها بازدید کردند که این میزان بازدید طی ۱۵ روز یک رکورد محسوب می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، سید احمد علوی؛ رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در جریان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران به ترمیم حقوق شهرداری تهران اشاره و اظهار کرد: سال گذشته در این خصوص چندین باره تذکراتی از سوی اعضا مطرح شد و در نهایت این ترمیم صورت گرفت که کار بسیار خوبی است و ان‌شاءالله پس از طی مراحل اداری به نحوی اجرا شود که رضایت پرسنل را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: امسال برنامه‌های خوبی در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی در نقاط مختلف پایتخت انجام گرفت و بنا بر آمار ۳ میلیون نفر از اماکن گردشگری از موزه‌ها بازدید کرده‌اند که این میزان بازدید طی ۱۵ روز یک رکورد محسوب می‌شود.

علوی بازدید از مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برج میلاد حضور در ویژه‌برنامه افطارخانه در بلوار کشاورز با همکاری سازمان زیباسازی و موکب‌داران و همچنین ویژه برنامه طراحی شده در بوستان لاله توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اجرا و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران به لایحه سازمان گردشگری اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه دو سال و نیم است که این موضوع به شهرداری تهران تاکید شده است اما هنوز این لایحه به شورا ارسال نشده و این مطالبه شورا از شهرداری است که همچنان بر زمین مانده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این لایحه به شورا ارسال شود.