رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه برنامه ویژه افطار شبکه دو سیما با عنوان«پناه» در استودیوی صاحب الزمان(عج) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز،  پیمان جبلی صبح امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع)، از پشت صحنه ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما «پناه» بازدید و ضمن خداقوت به عوامل تولید و دست‌اندرکاران، در جریان روند اجرایی این برنامه ماه رمضانی قرار گرفت.

برنامه پناه با اجرای مصطفی امامی هر غروب ماه مبارک رمضان با موضوع «مهر امام رضا(ع) برای همه» محصول گروه معارف شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با مشارکت آستان قدس رضوی در ۳۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به عنوان ویژه برنامه افطار‌های ماه مبارک رمضان از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه حوالی ساعت ۱۷ در شبکه دو سیما از حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش می‌شد.

این برنامه هر شب با حضور میهمانانی ویژه همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی از بازخوانی قصه میهمانان علی بن موسی الرضا (ع) روی آنتن می‌رفت.

هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه بود که به مدت ۳۰ شب میزبان مخاطبان شبکه دو سیما بود.