رییس سازمان اوقاف و امور خیریه تقوای اقتصادی را اولویت فعالیت های سازمان اوقاف عنوان کرد و گفت: تقوا قدرت اعطایی خداوند به بندگان مومن است و حرکت در این مسیر بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در نشست بررسی برنامه های ۱۴۰۳ ادامه داد: بر همین اساس حرکت در مسیر تقوای اقتصادی بسیار مهم و ضروری است.

این نشست که با حضور معاونان و مدیران کل ستادی و مسئولان اوقاف استان تهران برگزار شد، خاموشی اظهار داشت: در این ارتباط هر شخصی به هر میزان که بتواند به حق تعالی آگاه تر شود در این مسیر که قدم بیشتر برداشته است.

وی اظهار داشت: انسانها هرچه تلاش کنند نسبت به عالم آگاهی پیدا کنند وجودشان را وسعت بخشیده اند. خداوند مثال های مختلف در این زمینه برای آگاهی ما در قرآن آورده است.

خاموشی در ادامه با بیان برخی برکات ماه مبارک رمضان گفت: خداوند به اندازه تقوایی که داریم به ما فرقان می دهد. «یا ایها الذین امنوا کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون» (ای کسانی که ایمان آورده اید! روزه بر شما مقرر شده، همان گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند نیز مقرر شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: تقوا، قدرت اعطایی خداوند به بنده مومن است که قدرت شناخت پیدا کرده تا بتواند عمل صالح از نا صالح را تشخیص داده و خود را به حقیقت نزدیکتر کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیست در غزه گفت: یکی از مهمترین علت های جدی نگرفتن موضوع غزه و فلسطین به دلیل عدم وجود بصیرت است که جای تعامل دارد.

خاموشی همچنین با بیان اینکه امروز تقوای رسانه ای و فضای مجازی نیز از مسائل مهم تلقی می شود، گفت: حرکت با تقوا در این مسیر نیز از دیگر مسایلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.