معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از اجرای ۱۱۷۵ عنوان برنامه بمناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

مرتضی دهقانی محمدآبادی رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارتباط گسترده تر با مردم است، گفت: این  فرصت یک هفته ای زمان مناسبی است تا تصویر واقعی از اقدامات و دستاوردهای دولت در بازه زمانی یکساله را ترسیم کنیم تا بتوانیم سهمی در خنثی سازی شبهه افکنی دشمنان در خصوص عملکرد دولت داشته باشیم.

 وی تقویت انسجام و وحدت ملی را از دیگر رویکردهای ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان خواند و گفت: اوایل مرداد ماه دبیرخانه ستاد هفته گرامیداشت دولت در استان  تشکیل شد و تقسیم بندی کارگروهی رقم خورد.

وی با اشاره به افتتاح برخی پروژه های بزرگ اجرایی در استان در هفته دولت در ۵ حوزه زیرساختی و عمرانی و اقتصادی، اظهار داشت: در این هفته، برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو و آقای میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان خواهیم بود.

وی اجرای برنامه های ارتباط با مردم و برپایی میز خدمت را از مهمترین رخدادهای این هفته در استان خواند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت همزمان با روز شهادت امام سجاد(ع)، تشرف اعضای شورای اداری استان به حرم مطهر امام رضا(ع) به نیابت از کارکنان دولت در اقصی نقاط  کشور و عطرافشانی مزار شهدای دولت را از برنامه های دیگر در هفته دولت عنوان کرد. / فرصت مغتنمی برای آشکار شدن اهداف جدی دولت دانست و افزود:

دهقانی برگزاری تورهای بازدید فعالان و نخبگان اجتماعی از دستاوردها و ظرفیت های سطح استان را از دیگر برنامه های هفته دولت در استان خواند.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان تقدیر از مدیران پیشکسوت جهادی و برگزاری برنامه ای با مشارکت سپاه امام رضا(ع) و بسیج کارمندان برای تقدیر از کارمندان بسیجی را از دیگر برنامه های شاخص این هفته خواند.

  • منبع خبر : برنا