نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بصیرت و مقاومت سرسختانه در مقابل توطئه‌های دشمنان از راه درک عمیق مفاهیم قرآنی امکان‌پذیر است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که با تحریم‌های ظالمانه قصد به چالش کشیدن معیشت مردم را دارند و یا با جنگ‌های نیابتی جان مردم ما را مورد تهدید قرار می‌دهند، به‌دنبال پیشگیری از ترویج اندیشه انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی اول به بصیرت و دوم به مقاومت سرسختانه در مقابل توطئه‌های دشمنان نیاز دارند که دستیابی به این ۲ مهم تنها از راه درک عمیق مفاهیم قرآنی امکان‌پذیر است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات معنوی در بین کارکنان نیروی انتظامی مایه خرسندی و مباهات است و نشان از حاکمیت قرآن در این نهاد مقدس دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با وظیفه این نهاد در دیگر کشورها متفاوت است زیرا در دیگر کشورها، وظیفه پلیس تنها حفظ امنیت و جان و مال مردم است اما در جمهوری اسلامی این نهاد مقدس حراست از امنیت عقیده، ایمان و اندیشه انقلابی را نیز برعهده دارد.

  • منبع خبر : مهر