دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در نامهای به روسای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه تورگردانان ایران نوشت: به منظور حضور مستمر و موثر در بازار هدف گردشگری کشور چین و حفظ تعاملات گردشگری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نظر دارد همچون سالهای گذشته همزمان با سال نوی چینی، کمپین «قرن ها دوستی، سومین عید بهاره چینی در ایران» را در بازه زمانی ۲۴ بهمن تا ۹ اسفند برابر با ۱۲ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۱ در قالب تولید محتوا و نشر در فضای مجازی برگزار کند.
بنابراین دستور فرمایید ضمن اطلاع رسانی گسترده موضوع به اعضای تحت پوشش آن انجمن یا جامعه، در صورت علاقه مندی اعضا به مشارکت در کمپین مذکور محتوای تولیدی به شرح ذیل به این دفتر ارسال شود:
کلیپ معرفی ایران با زمان کمتر از ۳ دقیقه و دارای نریشن (صدی متن) یا زیرنویس زبان چینی
عکس همراه با شناسنامه کوتاه به زبان چینی
پادکست معرفی ایران به زبان چینی
و سایر محتواهای تولیدی قابل انتشار در فضای مجازی
کلیه آثار دریافتی، پس از بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، در فضای مجازی مورد نظر نشر داده خواهد شد.
پیش از این بخشنامه، معاونت گردشگری به ۹ استان کشور اعلام کرده بود که به مناسبت عید بهاره چینی به تولید محتوا در صفحات مجازی اینستاگرام بپردازند. این درحالی است که تحقیقات درباره بازار گردشگری چین در این معاونت انجام شده بود و کارشناسان این معاونت خبر داشتند که اینستاگرام در کشور چین فیلتر است.
Friday, 22 November , 2024