معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در طرح آرامش بهاری امسال ۶۷ هزار و ۲۰۵ زائر و گردشگر خارجی به بقاع متبرکه استان مشرف شدند.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز،حجت‌الاسلام جمال ایزدی اظهار کرد: امسال برای چهاردهمین سال طرح آرامش بهاری که از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲۳ بقعه متبرکه استان برگزار شد، یک میلیون و ۵۵ هزار زائر و گردشگر از این بقاع بازدید داشتند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۲۰۵ نفر، زائران و گردشگران خارجی بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بین بقاع متبرکه استان، امام زاده سید مرتضی در کاشمر حدود ۱۳۰ هزار زائر، امام زاده یحیی در روستای میامی مشهد حدود ۱۲۰ هزار زائر، قدمگاه نیشابور با ۱۱۵ هزار و ۷۰۰ و امام زاده سیدحمزه در کاشمر نیز با ۹۰ هزار زائر به ترتیب بیشترین بازدیدکنندگان را داشته‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: این در حالی است که در سال گذشته طرح آرامش بهاری در ۱۱۷ بقعه متبرکه استان از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در این ایام به بقاع متبرکه استان مشرف شدند و از این تعداد نیز حدود ۶۰ هزار نفر زائران خارجی بودند.

  • منبع خبر : ایسنا