خدمات درمانی به حدود ۵۰۰ گردشگر سلامت در بیمارستان قائم (عج) مشهد ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت: بیش از ۴۹۰ بیمار گردشگر سلامت، از امکانات درمانی بیمارستان قائم (عج) امسال استفاده کرده اند.

دکتر حسن خدا پرست افزود: بیمارستان قائم (عج) با توجه به ارائه خدمات متنوع تشخیصی، تخصصی و درمانی به مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با توجه به آمار مراجعان و منابع درآمدی در حوزه گردشگری سلامت، از بیمارستان‌های پیشرو و سرآمد در مقایسه با دیگر بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: این مرکز درمانی، رتبه دوم را بین بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان و شهر مقدس مشهد کسب کرده است.

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت:گروه  تخصصی واحد گردشگری سلامت با در اختیار داشتن سه مترجم زبان انگلیسی و سه مترجم زبان عربی برای همراهی و ارائه اطلاعات خدمات درمانی بهتر به بیمارانی که آشنایی کاملی به زبان فارسی ندارند و ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیماران قبل از ورود به کشور و همکاری با آنان در زمینه انتخاب پزشک و روش‌های درمانی مورد نظر در ارائه خدمات مناسب به گردشگران سلامت تلاش می‌کند.

دکتر خداپرست افزود: بیمارستان قائم (عج) با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی باکیفیت و مطلوب، علاوه بر جذب گردشگران سلامت، به عنوان سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند وظیفه خود را در ارتباط با کشور‌هایی که اشتراکات فرهنگی و مذهبی بالایی با ایران دارند به نحو احسن اجرا کند.

  • منبع خبر : صدا و سیما