دستیار ویژه و قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف ایثارگران گفت: امروز جامعه به تحول نیاز دارد لذا حرکت کُند در مسیر انقلاب، یک انحراف است.

به گزارش پایگاه خبری زیارت نیوز، کامیار ثقفی در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: راه منحصر به فرد تحول، بهره‌مندی از جوانان مؤمن متعهد انقلابی است و باید با به‌کارگیری شیوه‌های نو، کارهای جهادی با رویکرد جدید انجام شود تا حرکت در مسیر انقلاب پویا و فعال شود.

وی ادامه داد: هر انسانی باید نیاز لحظه را بشناسد و برای رفع آن بکوشد و بخشی از مشکلات جامعه ایثارگری همین است و باید سریع، شناسایی و برای رفع آنها تلاش شود اما اگر فردا این مشکلات را فهمیدید کار از کار گذشته و دیر شده است.

دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در کنار همه توفیقاتی که در جمهوری اسلامی داشتیم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان عظمت نام برده شده، عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد و بخش‌هایی از کار مانده که نیاز است برای آن کار شود.

ثقفی افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان یکی از ستون‌های اصلی نظام هستند و زندگی و فعالیت ما باید متناسب با سبک زندگی اسلامی و شهدایی باشد.

وی اضافه کرد: جامعه از ایثارگران انتظار دارند در تمامی صحنه‌ها پیشتاز و حاضر باشند که تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.

دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ثقفی ضمن قدردانی از صدیقه خدیوی، سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: از زحمات شایسته این بانوی فرهیخته تشکر و قدردانی می‌کنم و باید اعتراف کنم هر جا بانوان مؤمن انقلابی ورود پیدا کردند کار به نحو احسن انجام شده است.

دستیار ویژه رییس بنیاد شهید: کُندروی در مسیر انقلاب انحراف است

هر ایثارگر، سنگری برای ارزشهای انقلاب است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی برگرفته از کرامت و خون شهدا و ایثارگران است و باید این نهاد از این سرمایه مهم در تاریخ معاصر کشور صیانت کند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: خدمت ما در این سنگر انقلاب هم یک روز نباید متوقف شود و تنفس ما مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: هر جانباز، آزاده و خانواده شهید، سنگری برای ارزشهای انقلاب اسلامی است بنابر این خدمت به این قشر خدمت به ارزشهای انقلاب اسلامی است.

این مراسم در حسینیه سردار شهید قاسم سلیمانی در جوار گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد و پس از قدردانی از زحمات صدیقه خدیوی سرپرست سابق بنیاد شهید خراسان رضوی، حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی به عنوان مدیرکل جدید قرائت و به وی اعطا شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با جامعه هدفی افزون بر ۳۱۶ هزار نفر، ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

  • منبع خبر : ایرنا