رئیس بسیج رسانه کشور گفت: هم افزایی و همگرایی خوبی در جبهه رسانه‌ای انقلاب وجود دارد و رسانه‌های محلی ما شناسنامه‌دار شده‌اند.

عباس محمدیان عصر امروز در افتتاحیه نشست توانمندسازی مدیران جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره منویات مقام معظم رهبری است و ایشان از جبهه رسانه انقلاب انتظار بالایی دارند.

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: در ۲۰۰ شهرستان کانون بسیج رسانه راه اندازی شده و امروز مدعی هستیم در راستای منویات رهبری گام برمی‌داریم. بسیج رسانه به مدد مردم بدون وابستگی به جریان‌های سیاسی از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکت خوبی در سراسر کشور صورت بگیرد؛ ۳۲ قرارگاه رسانه در سراسر کشور راه اندازی شد و خراسان رضوی در این زمینه پیشگام بود.

رئیس بسیج رسانه کشور بیان کرد: هم افزایی و همگرایی خوبی در جبهه رسانه‌ای انقلاب وجود دارد و رسانه‌های محلی ما شناسنامه‌دار شده‌اند. منویات رهبری چراغ راه ما است و به طور قطع در این مسیر تمام پایگاه‌ها و قرارگاه‌ها آماده فعالیت هستند.

وی افزود: نیاز است کمبودها با حرکت جهادی جبران شود و هیئت‌های اندیشه ورز در این مسیر کمک کار ما هستند تا یک نگاه بلندمدت و میان مدت در این حوزه شکل بگیرد.کمبود نیروی انسانی داریم و بعضا با فقر محتوا و کمبود نیروی متخصص روبرو هستیم.

محمدیان تاکید کرد: باید یک نقشه راه براساس منویات رهبری شکل بگیرد و بسیج در این زمینه میدان‌دار خواهد بود.امید داریم در دولت جهادی امنیت شغلی خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد و اقدامات خوبی صورت بگیرد زیرا توسعه کشور در گرو توسعه رسانه است.

  • منبع خبر : تسنیم